lördag 20 oktober 2012

Mailkontakt

Idag har jag skaffat mig ett mailkonto till bloggen. Adressen finns till höger på sidan. Anledningen till att jag har gjort det är för att jag har fått lite mail till mitt hotmailkonto som jag nästan inte använder mig av längre. Mail som jag inte vill missa men jag har gjorde det. Tex har jag fått mail från en tjej som har frågat frågor om Adissons sjukdom och de vill jag ju inte missa. Framför allt så vill jag ju svara på dem om jag kan hjälpa någon annan.  Har även fått ett spännande inlägg i min gästbok som jag är så nyfiken på som jag har svarat på. Kanske är det för sent och kanske inte. Det återstår och se som jag nu har svarat ungefär 20 dagar för sent. Har ingen aning om vad det gäller. Men nu är den nya mailen kopplad till min telefon så nu ska jag väl inte missa nått :)

Inga kommentarer: