lördag 20 oktober 2012

Det här vill nog Xena och Astrid ha

Med en ny hund i familjen så känner jag också för att shoppa lite nytt som vi ska börja på ny kula. Jag tycker att det är lite roligt att tex galopp och distanshästar har färglada träns och remmar på sin utrustning. Så varför inte några färgglada koppel till kamelerna. Ska man köpa ett rött och ett rosa eller vill båda ha ett rosa koppel :) Så jag ska nog beställa nått av det. Båda kopplen kommer från Csigoras. Om ni klickar på bilderna så kommer ni till hemsidan där de säljs.


5 kommentarer:

Cajsa och Ozzy sa...

ja de finns jätte mycket olika grejjer, lampor, sängkläder, förvaringsboxar, ja massor av olika saker i olika färger.

haha ja jag är laddad men har inte pratat riktigt med kenny än.

de e barnpassningen som är haken just nu, ska ja träna på dagen så blir de svårast.

Quila o Ronja sa...

Jaa, klart man vill ha lite nytt, när det kommer en ny liten varelse till familjen. Även om du säkert, liksom jag, har massor av koppel "liggandes" ;-)
När flyttar Xena till er?
Ha en bra söndag
Kram

Asta och Iris sa...

Attans vad snyggt. Det röda skull passa Asta finfint:-))
Vi flyttar till Stråtjärn strax utanför Aspeboda. Närmare till jobbet:-)

Arlo sa...

Snygga till kameler, absolut!

Lyckopiller sa...

Riktigt snygga!