fredag 17 september 2010

sista dagen med kamelerna

I morgon åker kamelerna med sin mormor till fjällen. De ska spendera en vecka tillsammans med henne och bara har mystid. De ska säkert plocka lite blåbär. Klättra i skidbackarna och hoppas att de inte får se någon folkilsken älg. Har funnits en sådan där för några år sedan som sedan inte har visat sig. Men nu har det varit en älg där igen. Hundarna kommer att tycka att det blir toppen tror jag. Jag hoppas också att mormor tycker att det blir toppen.

Så vad ska jag göra då kanske ni tänker. Jag och min sambo ska åka på semester faktiskt. Flyget kommer att gå till Rhodos och den härliga värmen som verkar vara där. Jag hoppas att vi får en bra semester men jag kommer nog allt att sakna min fyrbeningar.

Men katterna då. De ska få sällskap av min pappa som kommer att bo hemma hos oss och ta hand om dem. Det kommer nog inte att gå någon nöd på dem tror jag.

Så nu kommer jag inte att skiva nått mer i bloggen. Jag återkommer när vi har kommit hem igen. Ha en jättebra höst här hemma i Sverige eller vad ni nu ska hitta på

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååhh låter skönt =) ..bara liite avis!

Trevlig Resa

Lyckopiller sa...

Hoppas ni får en toppen resa. Har varit till Rhodos en gång, men det är snart 25 år sen. Huuga vad man börjar bli gammal.

Anonym sa...

Åhhh hoppas att ni får en härlig resa :)

Boubou sa...

All semester är bra, vare sig det är Rhodos eller bland blåbär! Låter jätteroligt!