onsdag 1 september 2010

Rolig Guldkamel

Astrid hon är faktiskt lite rolig och väldigt personlig. Att cykla är verkligen inte hennes grej. Hennes min säger att det går alldeles för fort. Då cyklar vi inte alls fort. Inte i närheten av galopp. Får hon galoppera så tar hon inte ens i. Hon hoppar där med stora språng bredvid cykeln. När vi stannar ser det ut som att hon skäms. Jag försöker att peppa och greja men hon tycker mest att det är jävulens påfund. Idag så fick jag t.o.m cykla förre henne för hon sa att det gick för tok för fort ;)) Hon har inte kondis och ben för att springa fortare säger hon.

Jag vet att hon ljuger :))))

4 kommentarer:

Nina sa...

Haha...ja det är ju lite humor. =)

Anna sa...

Låter som Udi. Hon bromsar och skriker med hela kroppsspårket, usch vad fort det går!

Sen att en pensionär med rullator skulle kunna gå om henne är en annan sak ;-)

Tassintryck sa...

Jag tror också hon ljuger ;-). Rolig liten madame :-).
Sv: Ja, jag längtar till jag hittar min hundbil (har lånat pengar på banken så de bara väntar på att bli spenderade ;-) ). Har tänkt på det där med kudde och det kommer det säkert att bli. Hur mysigt som helst att ha en heltur med hundarna. En madrass och kudde blir det. Inget täcke då det kommer att bli trångt och varmt med tre vovvar ändå ;-)
Ha det bra!
kram från mig
/maria

Lyckopiller sa...

Haha...en klipsk dam ;D