fredag 30 juli 2010

Vinthundspecial på lövudden i helgen

Jag försökte in i det längsta att bli ledig den här helgen men blev det inte. Men nu är det så att jag är ledig i morgon kan man säga som jag ska jobba natt. Sen är jag ledig på söndagen. Så man kan säga att jag har haft världens otur med den här helgen. Så varför är jag ledig i morgon. Jo det var lite kris på jobbet så jag fick byta min dagtur mot natt. Money money money. Men lite surt känns det allt. Det var inte meningen helt enkelt. Lite surt men men det är bara en tävling. Världen går ju inte direkt under.

Men jag har skickat bud med en kompis att köpa en scandinavian sighthound jornal. Ett måste varje år så lite vinthundsspecial känsla kommer jag ändå att få.

Jag önskar alla som ska till Lövudden och redan är det lycka till.

Inga kommentarer: