torsdag 1 juli 2010

Pm för Bråviken

Nu har pm:et för LC tävlingen i Katrineholm kommit. Sju stycken faraohundar. Jajemän det blir grejer det. Om det är som jag tror så är det 3 cert hundar och 4 championhundar. Det är inte heller illa. Men jag vet att två till var tilltänkta för tävlingen men inte kom med pga ett litet misstag. Väldigt synd som det då skulle ha varit nio till start. Men jag tror att det blir massor med rödingar till Internationella provet i Norberg i stället.

Men nu kanske jag måste åka ner på fredagen i alla fall. Har väll en tre timmar ner och incheckningen börjar kl 06-07,3. Så vi kanske får sova i tält helt enkelt jag och rödingarna. Ja vi får se hur vi ska lösa det här.

1 kommentar:

Anna sa...

Efter lite trassel på vägen har jag så äntligen fått Licensboken.

Så inträffar inget annat så ses vi i katrineholm då