lördag 14 februari 2009

Semester och vila

Nu tar hundarna semester en vecka hemma hos oss tillsammans med min mamma. Matte ska ju som sagt åka till fjälls och lämna älsklingarna i mormors vård. De fyrbenta kommer antagligen att rulla fram efter en vecka med mycket god mat. Skulle inte skada på Maya. Nej jag tror att de kommer att få det toppen och även vara nyttigt för dem att vara med någon annan än mig hela tiden. Jag vet att de imorgon kommer att få en ny tripp runt Ljustern med mormor. Det känns bra att mormor kommer att bo hemma hos oss för det trivs nog djuren bäst med.

Själv klart kommer jag och ringa varje dag för att kolla läget man är ju trotts allt en hönsmamma. ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig semester :) Hundarna har det säkert toppen de oxå.. brukar ju va mest "vi" som saknar de mest!!

Anonym sa...

Ha det bra i backarna! Ta det lugnt, bryt inga ben!
Kram
/H

Unknown sa...

Ohh härligt de ska ha det. Tror nog inte det gör ngt att de får lite extra fniss.

Ska ni göra ngt?? Kram