fredag 13 februari 2009

Semester ifrån varandra

På söndag åker jag och halva familjen till Fjätervålen. De fyrbenta älsklingarna ska vara hemma och bli bortskämda av mormor. Mormor Inga har själv erbjudit sig att ta hand om sina barnbarn och det har nu blivit bestämt att det ska bli så. Det kommer nog att bli roligt för alla. Hundarna får lite nytt i sitt liv fast de får vara hemma. Mormor ska bo hemma hos oss den här veckan. De kommer att få många och långa promisar det är jag säker på. Jag kommer att få vila upp mig och åka slalom en hel vecka och bara slappa. Inte många meter kommer jag att gå utanför backen. Visst ett tag hade jag lite dåligt samvete för min älsklingar men det har jag inte nu för även de kommer att få det toppen. Sen kommer vi ju att uppskatta varandra så mycket mer vi ses igen och såklart jag kommer att sakna dem.

1 kommentar:

Norbergarna sa...

H adet nu såå skönt och slappna av och njut!!
Såg du anmält till Enköping, det har vi åxå! Vi ses väl där=)
Carina i Norberg