lördag 14 februari 2009

Enköping

Foto: Jörgen Petersson. Astrid 23 månader i Svenstavik

Igår gick ju sista anmälningsdagen för Enköping ut och jag är som vanligt väldigt nyfiken på vilka som kommer. Ja vet det är väll lite mer spänning ifall man väntar och ser på plats. Men jag kan inte hjälpa min nyfikna natur. Så om någon vill berätta att ni kommer gör gärna det. Ifall ni vill hålla det hemligt för andra än mig. Skriv det så publicerar jag inte kommentaren. Jag ser fram imot att träffa alla det ska bli så himla roligt. Det var läääänge sedan det var Skogås och jag känner mig uthungrad på att se alla andra faraohundar. Hoppas även att man kommer att få se lite nya ansikten. Det är alltid roligt.

Själv så kommer jag med Anki panki och Asta basta. Håller så klart tummarna stenhårt för mina två tjejer redan nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ställer inget - enya har ju valpar och Sagan.. Ja hon väntar in veteranklassen efter 2 Maj :D

MEN jag är ju där hela dagen jag kommer jobba i sekretariatet HEEELA dagen ( hoppas dock få gå ifrån och kolla lite hur det går.. eller i alla fall stå på en stol så jag kan se från sekretariatet :)

Kram
Alex

Anonym sa...

jag kommer och visar anka! ;)

Anonym sa...

Inte heller Primus kommer. Vi skall vara hemma och vila upp oss efter en hektiskt vår med valpar. Lycka till! Kram, Paula

Emelie sa...

Jag och Eva kommer att ställa Goliat och Taika!! Syns där!