måndag 25 juni 2007

Semester semester

Äntligen Semester

Nu behöver man inte gå till jobbet på 4 veckor. Vad kan man säga underbart underbart. Livet är härligt just nu :)) Som om inte det var nog så tittade solen fram idag efter flera dagars regnande. Så det känns helt super.

Vad hittade man på på första semesterdagen då. Gick upp vid åtta och smaskade frulle och fastnade framför datorn ett tag. Ett lite för långt tag men det är ju ändå semester så det gör inget. Sedan gav jag mig i kast med mitt misson för idag klippa gräsmattan. Det var varmt och svettigt och jag trodde aldrig att jag skulle blir färdig. Men nu är det gjort och det blev så fint så. En blåsa i handen fick jag också man är helt enkelt inte van med att klippa gräsmattan hahaha.

Hundarna har legat på balkongen och solat men nu ligger de som två döa sillar i Ebbas säng. De tyckte också att det var skönt när solen kom fram igen.

Nu ska jag laga lite lunch och sedan ska jag ut och sola på gräsmattan. Härligt härligt vilken skön första dag på semestern

Inga kommentarer: