lördag 16 januari 2016

Löptikar.... visst är det härligt

Då var det löptider igen och Xena visar upp sina mindre roliga sidor. Hon är en tjej som verkligen berättar och talar om att hon finns tillgänglig på promenaderna. Hemma uppvaktar hon Astrid med stor glädje. Hon gör inviter, piper och förföljer henne. Oftast vill hon ligga väldigt nära Astrid och gärna med en tass över henne. Astrid hon tar själva löp grejen med ro. Tyson han tar allt med ro och han är inte heller intressant som kavaljer. Han är lite intresserad av deras rumpor men inte besatt. Han gosar hellre med matten än bryr sig om dryga syrran.

Jag brukar i vanliga fall inte bry mig speciellt om löptider utan bara slå in möblerna i överkast. Men nu har vi köpt ny soffa så ny är det löptrosa som gäller. Jag kan säga att tjejerna är måttligt roade. Men det ät lite skönt att slippa blodet erkänner jag.

Ett stort plus är att de synkar sig så nu hoppas jag att dessa tre veckor går fort.


1 kommentar:

Erika sa...

Var har du hittat de där välsittande löptrosorna? Jag har en till Selma från Jami som jag är väldigt nöjd med, men det vore bra att ha en reserv.