torsdag 25 oktober 2007

Lös mage II kapitlet

Igår var allt frid och fröjd med lilla Astrids mage. Allt funkade som det skulle och jag trodde att JIPPI tabletterna hjälpte. Men man kanske inte ska ropa hurra för tidigt.

Imorse när vi var ute bajsade hon flera gånger. Stakars liten kände matte och led med sin lilla flicka. På morgon promenaden lika som tidigare på morgonen. Då kände jag att nu blir jag hysterisk vad är det som händer. Ringde Lotta igen men hon lugnade mig igen och som i tisdags så ringde jag vetrinären också. Känns kanske bättre när två tycker lika. Jag är ju lite nervig när det gäller mina tjejer.

Skulle fortsätta med Canikuren och dieten. Kommer Astrid bara att bli skinn och ben nu tänkte jag. Skulle höra av mig på Måndag ifall tillståndet inte var bättre med magen. Hoppas att det är bättre.

Astrid är ju så hungrig och letar smulor på golvet. Stackars hund kan man ju tycka som säkert funderar varför hon inte får någon mat.

Inga kommentarer: