tisdag 13 februari 2007

Trodde att det var dax nu

I morse trodde jag Mulis pulis var på G

Tyckte att hon såg lite konstig ut. Lite dimmig på ögonen och att det ryckte lite i magen. Tänkte äntligen nu händer det nått snart hmm spännande. Såg framför mig små gulliga mulisbarn som snart skulle titta fram under dagen. Ringde till jobbet glad ihågen och tog ut en semesterdag.
Nu har klockan hunnit bli 21 någonting och ingenting har hänt. Mulis ligger som en jättepadda i sängen och jäser som en bulle i ugnen. Känner mig snuvad på nått gott faktiskt Man kan säga hon lurade mig stort min lilla padda. Så här har man ruvat jag och kamellerna på paddan. Kollat och tyckt att nu kanske det händer nått så lägger hon sig ner och somnar med huvudet på Xinas mage. Där har hon legat hela dagen och och myst. Totalt oförstående över sin hysteriska mamma.

Så det blir en ny dag imorgon och nya saker kan hända. Hoppas hoppas hoppas att det händer imorgon mina nerver klarar inte mer.

Inga kommentarer: