måndag 12 februari 2007

Mulis kläm nu

Nu går jag här hemma och stampar och väntar på Mulis nedkomst.

Men det verkar inte som att hon vill dela med sig till världen av sin skatt än. Ifredags gick tiden ut för min lilla chokladtjej och hennes små kissebarn. Jag har hela helgen gått runt här och väntat och väntat och nu känns väntan olidlig. Är det kanske bara lite gas i magen man kan ju nämligen börja fundera. Mulis hon går runt här och tycker att det är väll inget konstigt på G. Hon sover och äter som vilken katt som helst förutom att hon inte är lika smal. Men jag stampar runt här och letar efter min lilla tjej man måste ju ha lite koll på henne. Ibland hittar jag henne i sängen liggandes på sidan med magen i vädret. Nästa gång sitter hon på golvet i hallen och tittar som en liten tjockis. Hon är bara för gullig med sin mage som är så rund och go.

Det bästa är på kvällarna när lugnet har lagt sig och man kan känna rörelser där inne. Det är en underbar känsla

Nej Mulis kom igen nu jag kan inte vänta längre. Jag här så nyfiken så jag håller på och spricker hur många är det vilka färger. Jag vill se nu nu nu låt inte matte vänta längre snäääääälla.

Inga kommentarer: