torsdag 23 augusti 2007

Nu ska vi flytta

Har ju nu varit på väg ett tag för att flytta hem till Peder. Nu är det definitivt spikat.

Har idag skrivit på kontrakt och fått handpenning för lägenheten. Så officiellt har jag flyttat den första 1 Oktober men igentligen var det nog v. 26 som jag flyttade. Har bara varit hemma en vecka efter semestern. Jag trivs och hundarna trivs så vad kan bli bättre ingenting alls det känns helt underbart.

Men lite konstigt och kluvet känns det allt att sälja lägenheten. Jag som har trivits så bra där och funnit mitt lugn i livet. Så lite sorgligt är det allt men det är bara att gå vidare man kan ju inte hänga upp sig på en lägenhet. Nej så det här kommer att bli super jag känner det i fingerspetsarna.

Förra hösten kunde man inte direkt tänka sig att man skulle vara där man är idag. Skulle inte ha någon kille och inte flytta i första taget. Men se hur fort allt kan gå ifall man träffar någon som man gillar så mycket. Trodde väll aldrig att jag skulle flytta ifrån Avesta heller men nu är man på väg. Känns pirrigt att flytta till annan or, man hittar inte så bra och känner inga

Inga kommentarer: