måndag 18 februari 2019

Snart dax för freestyletävling igen

I fyra månader har jag vetat om denna tävling och hade tänkt att vi skulle vara på hugget. Men livet har kommit emellan så det har inte blivit så mycket träning och vissa vill heller inte träna hemma vilket försvårar det hela väldigt mycket.

Fråga mig inte varför men det gillas inte att träna hemma. När jag försöker motivera den ena till att hålla modet uppe så ligger den andra och gråter i soffan av besvikelse av att få vänta i 5 minuter. Ni kan tänka er stressen från alla håll hahahaha.

Men nu är programmet satt och det kommer inte att briljera men det är lite svårigheter med som vi aldrig har kört på tävling. Ett trick är även på fel plats då det inte finns så lång uthållighet i det än för att vara på rätt plats. Har bestämt mig för att vi ska ha roligt och att utvärdera programmet och kanske slänger vi in en diskstart i första omgången. Blir det helt hopplöst kan jag ju alltid starta med mitt gamla program vilket jag helst ska glömma och tappa bort men det känns hårt :) men där har vi helt kört fast i bedömningen från domarna då det från domarnas sida är ett gilla eller inte förstå program och om man läser alla kritikerna från alla våra starter. Så det är klokt att byta ett icke vinnande koncept men det känns hårt.


Inga kommentarer: