måndag 29 oktober 2018

Valpsug i magen

Känner mig otroligt sugen på en valp, min sambo har inte alls samma känsla i magen :) Jag kan verkligen inte först varför han inte har det. Kanske är det bra att ha en sådan person i livet som kan gå in och vara hjärnan när min hjärna helt är i samspel med hjärtat hahaha. Så jag sitter på instagram och facebook och även blocket och tittar på valpar. Skickar fina valpbilder till sambon men han har inte kapitulerat än. Han brukar säga coola, söta och jag sådant som valparna är. Idag försökte jag med att jag borde ha en hund som klarar av vintern men han tyckte då att jag skulle skaffa mig en mammut. 

Kan inte ens bli upprörd för jag är inte direkt hundlös. Men jag fortsätter och titta på valpar och drömma lite. Jag har lixom bestämt mig för att nästa hund ska jag hämta vid 8 veckors ålder då jag aldrig har testat det. Känns spännande trotts att jag inte ska ha någon nu. 


Tur jag har bästa myrsloken och giraffen som muntrar upp mig och är så underbart härliga. 

Inga kommentarer: