torsdag 3 augusti 2017

Ingen kommer ihåg en fegis.......

Ja så är det väl att ingen kommer ihåg en fegis men alla kommer ihåg en dåre hahaha. Jag vet inte riktigt var jag ska katagorisera in mig själv just nu, Helt galen, tokig, tappat förståndet osv. Jag det får framtiden utvisa.

Men samtidigt så måste jag lite på hunden och det känns så jäkla bra nu när vi tränar så jag har bestämt mig för att köra all in nu. Så jag har anmält till fortsättningsklass nu får det bära eller brista. Jag måste bara testa oss utomhus och utan staket. Han är ju grymt duktig och gjorde idag fortsättningsskyltarna så bra. Fotgåendet börjar sitta (i varjefall hemma på gården) Mer träning på nya platser och mer motion så ska nog det här gå bra.

Annars så har jag skrivit upp 4 draghundstävlingar som jag tänkte att jag skulle vara med på. Nu ska jag bara bestämma vilken kamel jag ska springa med. Tyson skulle dra absolut bäst men är ju så jävla stark och jag vet inte om jag orkar med honom. Men samtidigt måste jag nog testa honom på en tävling och se om jag får binda fast honom i ett träd hahahaha. Livet är till för att utmanas är det inte så.

Bara ett problem med springningen jag är inte riktigt fit så i morgon börjar nya livet med att cykla till jobbet vilket jävla väder det än är för att få lite motion på alla sätt jag kan få så kondisen blir bättre.

Skam den som ger sig nu kör vi. Pannan in i väggen.

Inga kommentarer: