onsdag 12 oktober 2016

Ny blogg, nytt namn

Efter mycket funderande fram och tillbaka över flera år har jag äntligen bestämt mig. Jag kommer sakta men säkert att flytta bloggen till wordpress. 

Egentligen vill jag fortsätta blogga här men jag kan inte blogga här över telefonen då jag inte får det att fungera. På wordpress kan jag blogga med telefonen och bloggen kommer då att bli mer levande hoppas jag. Nu är det långt mellan uppdateringarna då jag måste använda mig av en dator. Bloggen på wordpress heter Teamkamelerna och jag tycker även det är mer passande än maysan-astrid. Jag tänkte inte riktigt till när jag tog namnet och jag har i flera år velat byta det då maysan inte längre finns och om några år är även Astrid borta. Jag vill heller inte byta namn här i bloggen eftersom man då inte kommer åt de gamla inläggen på det nya namnet. Den här bloggen kommer att finnas kvar och jag kan ju få för mig att återvända :) 

Här kommer adressen till den nya bloggen :) hoppas ni följer efter oss dit. www.teamkamelerna.wordpress.com eller klicka på Teamkamelerna så kommer ni dit

1 kommentar:

[Anna] sa...

Jag får inte heller det att fungera att blogga från mobilen, super trist men min blogg blir inte heller så uppdaterad då :/